1 april

1:a april idag, och såklart har jag blivit lurad flera gånger! inte kul asså:d blir alltid lurad på 1 april, är jävligt lättlurad =P.
började iallafall dagen med försovning och en skål gröt. (kommer till det senare)
Sen till skolan, och massa lektioner och en surkärring till mentor. Åsa är typ mensbarn hela månaden.
fick också tillbaka so-provet idag, gick inte dirkekt som jag trodde.. fick g men hade hoppats på ett vg iallafall. så det blir nog ingen höjning för mig. jävlarns.. !
Träning i mörmohallen efter skolan, och träning efter den på hammarlunden, som förövrigt var inställd när jag väl kom dit. Så det blev att cykla hem igen, men det gör inteså mycket :) motion är inge fel!
påtal om det, jag har börjat på riktigt nu inför beach 08! köpte träningskort för 600 jävla spänn igår, och då blir det träning hela månaden! sen så har jag börjat ny diet också, som mest består av havregrynsgröt och grönsaker. Sitter redan och är sugen på godis liksom, men inget godis eller sötsaker över huvud taget till sommaren:D ingen mat heller nästan, förutom havregrynsgröt och ett pyttemål nån gång i veckan :D Fast jag blev lite osäker förut när mamma pedlade och skulle se om det blev sånt resultat som jag vill ha med den dieten, men det tyckte inte pendeln. Men den tyckte tydligen att det skulle bli bättre resultat om jag åt som jag gjorde tidigare, så jag är lite smått osäker just för tillfället :D har ju trott på det där innan, och det är ju första april så man vet aldrig. Men det blir till att prova, och jag säger bara gröt!

Pappa kom förbi gämt nyss, skulle åka med bror till 9:an, och jag orkade inte följa med :( synd det för jag är sugen på biljard.
Iallafall, han har nu fixat övningskörningskursen. Det blir den 24, wiie :d
fast det kanske var ett aprilskämt? :O hoppas inte!

puss b!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0