äntligen helg :D

en vecka med träning, prov, ny diet, ÄNTLIGEN HELG säger jag bara!
fredag idag, och jag ska bara ta det lungt och softa med min pojkvänn! blir väl film och grejer senare, ensamma hemma ikväll. det gillar vi !

Imorse, 8:00, var det Nationella prov i engelska läs&hörförståelse. Det gick nog hyfsat iallafall, gissade på de flesta. skoldagen slut vid 4(otroligt jobbigt, på fredag dessutom) och träning hammarlunden kl 5! brummade moppeped dit med matilda och när vi kom dit kläckte tränarn att vi inte kunde träna för det skulle va innebandyturnering. Men vi fick träna en timme endå för de hade inte ens satt upp sarjen(stavning?:S) gött de! var fett peppad när hasse drog på jenkalåten, haha!

Idag blev det rostade grönsaker på schemat! det var gott :)
väntar på att henke ska komma, han sitter på bussen just nu. hoppas han kommer snart, för jag skulle behöva duscha :) det skulle han göra med mig sa han, den mysproppen!

jag bestämmde mig nyss för att springa och möta henke vid parkvägen när han är där! :D muhöhö. är fett peppad på att träna idag! får se om det kan bli lite boxning på söndag också, jobbigt de!

Ska springa nu, hejs b <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0