bullar för fulla bullar!

Nuär jag med älskling och vi ska snart börja städa när mamma kommer hem, nu kom hon hem ja.
Sen ska vi baka bullar, kanelbullar is teh shiet! götttmos liksom

Igår var jag på stan med linneus, det var fett längesän! Vi köpte oss bikinisar på rea, för vi skulle va lite fula. jag köpte en orange och hon köpte en gul. hehe så nu har vi snygga bikinisar till sommarn iaf :D
sen så typ fikade vi (åt på donken också) och sånt mysigt!
sen åkte jag direkt på träning med p97-98 för jag kan inte gå på den träningen på torsdag, för då är det kurs-dax.. sen tog jag mig en promenad hem från h-lunden!

imorn är det typ nationella prov i matte typ kl 8? tråkigt värre och jag orkar inte det. men detmåste väls, skit samma. lycka till på mig.
sen har jag somsagt kursen i 3 timmar imorn efter skolan också, kul värre!

puss på att jag ska städa med min pojk nu,
puss b! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0