det börjar lukta sommar!<3

shit va längesän det var jag bloggade! så nu blir det mycket att skriva, om jag hinner.
idag är det måndag, och solen har börjat smyga sig fram det här året! Härligthärligt!
Helgen har varit ganska rolig faktiskt, gött de:)
I fredags var det tjejkväll (+kenneth) hos lisa, och sen kom vi på att Isabelle skulle va med på idol. Så jag, ida och isabelle drog till vidön och skulle göra oss i ordning för att idolköa! Men sen när jag var hos ida så smsade hon och sa att hon inte ville köa för det skulle hon göra på lördag morron istället, men då hade jag och ida tråkigt så vi åkte in till idol endå och kollade vilka som skulle köa över natten. Men vi kom dit ganska tidigt, vid halv 11 kanske, och då var det typ 7 stycket som köade, yippie! så vi gick in till dennis eftersom han bodde nära, och kollade på hockey och jag spelade tv spel fast jag var ganska bra. sen så åkte jag och ida hem, och då fick vi spriga till bussen för att hinna!
och på lördag, då så fick jag på stan med Shanelle, Ida, Isabelle, Isabella och ludde, fikade med glass och grejjer! Sen åkte jag hem till min syrra en stund och väntade på att jag fick komma till henke för han hade en överaskning till mig:) vi har nämligen varit tsm i ett halvår :D så jag var hos camilla med alla hennes kompisar för de skulle typ ut så de hade förfest och grejjer.
Sen fick jag gå till henke, och då hade han tänt ljus i hela lägenheten och sen lagat middag, och köpt mig 20 röda och vita rosor, så himla hypersöt är du! sen fick jag ett par trosor och en tavla med ett kort som jag har tagit på mig och henke :) det hade han fixat hos en fotobutik. sen så myste vi med film och grejjer, underbart mysig kväll älskling :)
sen gick vi på stan på söndagen och jag köpte nya solbrillor för nu börjar det bli sommar!
sen när jag kom hem så åkte jag till edsviken med matilda och fikade där, mys!

Det var min helg, och nu ska jag åka in och träna två pass, tyckte att det behövs :) Sen ska jag sola också, så jag blir lite brun till sommarn:) puss på det! <3333333
det är förövrigt 52 dagar kvar till sommarlov!

pussb <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0