Fredag idag!

Jag sitter i skolan nu, uppe i datasalen. Jag och sonny jobbar typ med bygga bo..fast är klara nu så jag passar på att skriva lite blogg!
tja alla som vill läsa louises blogg :) bara så ni vett så har louise fin rumpa och fin kropp överhuvud taget :) /Gustaf Åhgren

aa nu kom en i min klass och kladdade lite i bloggen, och hade lite skojsigt, men så är det i 9b, för den klassen är mest cp i hela skolan :D

Idag slutar jag klockan 4, det är fett drygt, speciellt på en fredag!! efter skolan så kommer matildasötnos och hämtar mig, sen åker vi på träning! ligger i hårdträning nu innan cupen IMORGON I DJUPSUNDSHALLEN OCH FÖRSTA MATCHEN ÄR KLOCKAN 13:15 ifall nån vill komma och kolla när vi förlorar :D muaha!

sen så blir det kanske utgång ikväll, men jävligt lungt pga cup imorn :D men annars äre lungan tungan!

Föresten, jag vill ha sommmmar!!!!!!!!!!!!!!!nunununu b! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0