HEJ IGEN IDAG!

två gånger på samma dag! ojojoj då va looise va i farten med bloggandet!
nej men jag har typ mycket att berätta, så jag gör det här :D

jag är kissnödig.
iallfall så hade vi hårdträning förut, vi tränade i typ en och en halv timme, sen bjöd vi upp killarna på match ;) så det blev två timmar träning, så nu är jag trött. men det är bra de, för imorn ska vi vara bääääääst på cupen för vi ska vinna! haha det kommer vi säkert inte bara för det. Komma sist eller nått sånt, men det gör inget, för vi kommer ha kul! =)

Skulle egentligen ut idag, men det blev inte så efter en stunds tänkande.. har ju faktiskt  matcher imorn och då ska jag inte va uppe sent och absolut inte dricka. (jag börjar faktiskt närma mig nykteriststadiet, coolt!) så jag hoppar över det idag, men imorn ska jag ut, haha!
så idag blir det bara att ta det lungt och umgås med min pappa som jag inte träffar jämt, så det blir nog bra! puss på pappa!
Puss på att jag inte hade omprov idag också, yeah!
men nu ska jag gå och ringa till min pojkvänn och se hur han har det : )
Puss b! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0