min locktång ligger på golvet.

Började dagen med att vakna upp med min darling :D supermys! 
gjorde mig i ordning för att fara till skolan och ha nationellt -.- sen flöt det bara på tils klockan var dax att sluta!
så då begav jag mig hemmåt till en bror som hade lagat mat. sen så märkte jag att hoppsan nu skulle jag ha varit på träning för 1 minut sen typ. sKyndade mig ner till mörmohallen för att ha en basketträning full med kullerbyttor och hjulningar (man kan ju undra hur seriösa våra träningar är) sen så fick jag sjuts av min tränare till hammarlunden för att själv träna smågrabbs. Emil mådde sjukligt så han åkte hem, och pojkarna lekte en ny lek (påkommen av mig) som nu kallas "bänken". Sen tog jag en promenad hem och åt omelett :)
Nu är det dax för mig att sova tror jag minsann :) Men smsa funkar, för jag svarar så gärna! :D 

godnatt b <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0