muffins

Hej! jag sitter här och gör nånting som jag gör alldeles för lite nu på slutet, pluggar! har världens so-läxförhör imorron på typ asiens länder och sjöar och sånt, och jag ska kunna det! satsar på so:n nu, även om jag vet att det inte är nån ide för jag kommer inte höja mig.. men försöker! därför pluggar jag.
Men david kommer hit snart och hjälpar mig, hoppas jag!

Måndag idag, och helgen gick fort som tusan.
Cupen gick ganska bra, vi kom 2:a.. och jag blev utsedd till matchens lirare av min pappa, haha!
Jag hade också egen hejjarklack som satt och hejjade, och skrek "Passa louise!" hela tiden,, pinsamt eller vad!
men det var kul, och jag var 100% på straffarna, tur de! för jag fick typ 4 straffar..


har bakat muffins med david nu, så nu blire till att äta! hejs b <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0