smörgås med keso.

  • Hejhallåhej! kom nyss hem från mörmoskolan, där det är ungefär 63 dagar kvar! iihh :D gött med lov kan jag ju lova :d höhö :D För sommaren är ju lite saknad nu faktiskt, bara för 08 kommer bli bäst! jag tänkte kladda ner lite sommar så ni vet liksom :D
  • Stockholm ofc! <3
  • båteeeen:D söa every night
  • sola topless på gräset<3
  • basketläger
  • festa och grilla hela tiiiin :D
  • bara softa järnet
  • strandpök är ju ganska mys :D

sen blire väl andra grejjer också, som att träna järnet!

Nu blir det snart iallafall att dra ner till mörmohallen för coaching med de små proffsena, sen ta bussen direkt till stan därifrån och åka och träna med älsk :) Känns att det behövs. Ser också lite resultat på vågen kan jag ju säga! :D
Men nu blir det packning och sånt, sen ska jag åka, hejs b! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0