tihiii bloggaAa

dax att blogga lite tycker vi!
Jag sitter här och pratar i telefon med min underbaraste! klockan är då kvart i 10 och det är sovdax om en kvart! så jag tänkte blogga lite sådär på kvällsingen.
idag så fick jag otrolig huvudvärk på No:n och har hållt i sig enda till nu, ska bli gött att sova lite faktiskt!
har vart i skolan idag, och sen på träning med småkillarna, det gick bra förutom i slutet, då det blev lite kaos. Calle började blöda näsblod som fan, och Anton stukade lillfingret.. men det gick bra som tur va.
sen hem och pugga egentligen, men det blev inget med det! för jag pallade inte de, men imorn så har vi svensaprov.. ajdå!
Har träning imorron också, sen får vi hoppas på utgång!

sen som alla vet, så kommer IDOL till karlstad på lördag, och jag tänkte ju va med. Men tyvärr, svenska folket :) jag kan inte. Sviker inte min pojkvänn på våran halvårsdag bara för att köa till idol hela dan/natten, nope! :D så nästa år kanske ;) haha!

idag är det också en vecka kvar till övningskörning, buhu va läskigt. puss på det.

Finns alltid här för dig elin :) <3 det blir bra gumman, lovar!

pussb <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0