VÅR!

det har ÄNTLIGEN kommit lite vårväder till värmland :D så otriligt gött och man blir mycket gladare!
Jag hade två lektioner idag, tyska och so. på tyskan hade jag tydligen omprov idag, för jag fick ig på provet innan lovet, så jag skulle göra om det. men jag hade visst glömmt att plugga*hihi* så det blir nästa fredag för mig igen! yippii...
Jag slutade kvart i 10 idag, för vi hade reflektionshalvdag idag. skönt är det, men dåligt med uppgifterna vi får.
Jag åkte till stan och mötte min pojkvänn, sen tog vi bussen till honom och satte på beck - vita nätter.
sen åkte jag hem för jag hade träning med p97-98. den gick bra men var väldigt dryg för jag mådde dåligt och var trött. Min diet fungerar inte för mig kan jag ju säga direkt, så det blir att ändra och dola lite med den innan den passar mig! hoppas jag mår bättre då :)
sen kom pojkvännen till skoghall och då satte vi på sweeney todd för typ.. 4:e gången. haha jag älskar den filmen och man trötnar inte! :D helt sjukt.
sen fick han gå till bussen och snart är det dax för mig att bummla ner mig i sängen.
fredag imorn, och då är det nationella prov i engelska i sisådär 2½ timmar, så jag ska va utvilad och sånt..
sen så ska jag träna imorn, och sen blir det nog att hitta på något kuligt på kvällen :)

Puss och hej, b! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0