alla åker till turkiet och lämnar mig här ;/

tjobre! va ute och gick med maja igår, och när jag hade varit ute i kanske 10 minuter så började det regna som fan.. men inget stoppar oss brudar nu asså, så vi var ute i en och en halv timme i regn. det var otroligt duktigt av oss :)
sen så gick jag förbi mormor på vägen hem, så jag fick med mig lite björnbär, så det kunde jag lyxa till mig med efter en sådan promenad :) Sen gick jag in i duschen och satte mig i sängen och kollade på "never been kissed". sen så bara hörde jag ""Louiseeee" med världens basröst vid mitt fönster och jag blev så otroligt rädd så jag hoppade. haha sen förstod jag att de va grabbarna som va där som vanligt, så jag gick till fönstret och såg ludde och johan där. de fick komma in och kolla på sex and the city med mig :) senare kom också coffa, danne och kim så vi satt ute och snacka utanför mig en stund. sen gick jag in och gick och la mig..
mamma väckte mig i morse, och då var det värsta fint väder så jag blev skitglad att solen var framme och det var 24 grader.. sen såg jag på min mobil att grim hade skickat sms om att han hade åkt till turkiet tidigt imorse... det var lite mindre tråkigt. men det är ju bara en vecka, och sen kommer han hit hoppas jag :) säkert utan lever och så haha!
jag känner snart ingen som inte har varit i turkiet (alanya såklart) den här sommaren, åh!

sen gick jag ut på en kort promenad i solen och sen började det regna igen, är det inte slut på regn i himlen snart?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

många kommentarer ;)

2008-08-13 @ 16:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0