blogga lite kanske

mycket lite har hänt på sistone, och sommarlovet är snart slut och det känns deppigt. Det har ju gått jättefort med sommarlovet iår, fast det kanske är för att jag har fart och flängt och sånt. Söndag idag iallafall, och veckan som kommer har jag en grym känsla av att den kommer bli bra :) ska till town med linnea, mysa järnet vid pråmen om det är najs väder, övertala grim tha man att ta räserbilen och komma hit, träffa najs folk, festa järnet x2 till helgen och chilla!

just det, igår jag måste berätta om igår:)
Girlsen hade tjejmiddag hos ida igår, vi åt tacos och myste med cigaretter och skvaller! Ni anar inte hur mycket jag behöver er asså! grymt älskade av mig <3 sen kom guysen dit och sen drog jag och lisa en halvt promenad hem från vidön. hehe. När jag kom hem så blev det en promenad med chiuauan, och då träffade jag de nya raggerbrudarna i skoghall centrum, elin und hanna! satt och umgåddes lite med de, och gick hem sen.
Pratade med min darl Grim när jag kom hem, han krökade SOM VANLIGT. den grabben är dragen 24/7 asså.. hehe
det vore ju om han skaffade sin lägenhet snart faktiskt, då blire bajbaj karlstad! :D hehehehe närå :) men det blir soft asså grabben.

jag tror att det blir att stanna hos pappa till veckan, för jag var tvungen att hyra ut mitt rum några dagar..
måste verkligen ha lite pengar nu asså! haha :) så jag finns på telefonen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0