chillibill

tjofräs! jag är hemma för stunden men ska snart till maja igen :)
torsdagen blev chilla järnet med kladdkaka och sex and the city, sen vaknade jag fredagmorgon tidigt av majas väckarklocka för hon skulle till jobbet. strax efter det blippade det till i mobilen och jag fick sms av grim som hade haft en jobbig natt i häktet osv. blev ju såklart orolig för han och samtidigt var jag så jävla trött eftersom klockan inte var mer än halv 9-.- pratade med honom en stund, sen så åkte jag hem till mamma och hämta lite grejjer sen till pappa och hämtade lite grejjer och sen till maja igen och då hade hon slutat :) då blev det till att käka (jag har börjat mitt nyttiga liv igen efter sommarlovet nu) så det blev kycklingsallad för mig. sen fixade vi i ordning för kvällen och sen kom tjejerna förbi och då blev det förfest med lite allt möjligt :) resten av kvällen kommer jag knappt ihåg så det är ingen ide att skriva ner det.. polisen kom iallafall när en del (jävligt många stördhuvuden) inte fick komma in och aldrig gick.. så det sket sig lite. Sen var jag tvungen att gå dit när polisen var där (var i lekparken med folk annars) för att jag skulle sova där. men då fick alla följa med mig eftersom jag hade lovat ternström att han fick sova där och de andra skulle typ hämta grejjer..  
Idag så vaknade vi astidigt av att de andra typ städade.. -.- men vi orkade inte så vi låg kvar typ hela morgonen. sen gck vi ner när maten var klar haha. sen skulle jag och ternström ta bussen in till stan, och vi fick inte missa den eftersom både hans och min kompis satt på den bussen. men såklart hittade vi inte från maja så vi hamnade i skogen (ternströms ide med skogen!!) sen så hittade vi efter en stund men då hade ju bussen redan gått men då väntade vi i 20 min i spöregnet tills nästa buss..efter stan åkte jag till mamma som bjöd på mumma mat !:D och snart ska jag GÅ hem till maja igen.. har ju cykeln där ;/ smart! och ikväll blire chilla i masterbed :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0