gahh

mensverk.. jag har inget minne av att det nånsin har varit såhär jobbigt att ha mens? Va äre här liksom. har aldrig, aldrig mått så dåligt av det som jag gör nu.. jag menar jag har haft extremt ont nu i tre dagar och igår när jag åkte bil och svängde så blev jag helt snurrig i huvet. okej jag har inte haft sånhär vanlig mens på år och dar, men endå :O
jaja ni ska väl inte sitta här och läsa om min mens, muaha! sen har vi ju ett till problem på väg, men det kanske jag inte ska skriva om här.. :)

för tillfället bor jag hos pappa nu, men åker till mamma på onsdag, (imorn va?) och sover där en natt och sen till maja och bor där över helgen :) Ska bli myyys ingen snack om saken! kul värre ska vi ha också vi ska riva hela huset, såklart!!
det var allt för mig idag, over and out.

SAKNAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0