I did´nt feel a thing!

tjo bnaf tänkte blogga igen (oh noes goes everybody)
som förövrigt sitter här ramför skärmen med en stor kopp varm choklad med vaniljglass,
det är ju hur gott som helst om man frågar mig.
Idag är det söndag, och jag har inte gjort ett skit förutom att jag var på bergvik med min syster imorse.
igår efter utgång med brudsen så kom min syster och hämtade mig i stan och så sov jag hos henne,
jag orkade ju liksom inte gå in till stan själv och sen ta skoghallsbussen hem själv.
så jag slaggade hos syrran hehe.
hon väckte mig tidigt så jag har varit trött hela dagen.
så blir jag alltid om jag inte får sova viss länge, eller om jag sover för länge
då är jag astrött hela dagen sen. tråkigt men sant!
var hos mormor förut, fick fotouppdrag. hon skulle sälja något så jag fick ta bilderna..
sen fotade jag på väg hem också! :D
ska se sweeney todd med mamma senare,  
så chill dag idag ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0