lördag=mp1agirls goes mysa!

sitter klar och redo för att gå ut i det fula vädret och ända til hagakorset för att vänta på 4-bussen.
för på torget kl halv 5 så händer det nått spännande, yu better be there!
nej men asså där ska vi mötas iallafall heheheh sen så drar vi till malein!
för att sedan baka bullar (bruna hiphoppare) och mysa järnet!
sedan på kvällen lite senare kommer jag att ställa mig inför ett dilema,
ska jag åka hem eller sova i stan ? beror på om jag har råd med buss hihi ;)
det är väl typ så jag ska spendera min lördag faktiskt,  
för jag är för övrigt forfarande lite bakis från igår,
där det blev rajtantajtan at antons house!
very fun iallafall och lyckad kväll!
puss nås på nallen va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0