mp1a goes nollade

skoldagen började med välja klassordförande eller vad det heter och shiet, sen lunchrast osv. Sen kom 2:orna och det var nollningstime. Vi fick ställa oss upp på ett låångt led, alla mediaettor och tvåor lite utklätt osv. sen sprang vi runt hela skolan så och sjöng så det stog härliga till! :) sen så gick vi ut på gräsmattan och satte oss i en stor ring och hade nån lek. sen satte ettorna två och två och fick en lapp om vad vi skulle rita den andra personen som. jag ritade matilda som en tiger och hon ritade mig som hulken. jag blev grön i hela ansiktet. sen så blev vi indelade i grupper och fick lite uppgifter runt om i skolan. sen så sprang vi runt och sjöng lite mer om att mpA är bäst och sen lekte vi lite mer lekar. rätt så roligt faktiskt, fast många skrattade när dom såg mig:) förstår väl dom efteråt när jag såg mig i spegeln :O

snart kommer maja och vi ska se the notebook :) puss på det! CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0