ny skola, ny klass

första skoldagen för mig, ny elev i klass MP1A,
en klass med många elever som är helt olika.
kommer lite överallt ifrån runt om i värmland, ställen jag aldrig hört talas om.
Men klassen verkar faktiskt bra, och jag hoppas att jag trivs.
vill verkligen inte gå i en klass som jag inte trivs i.
kommer bra överens med många i klassen,
men har inte hunnit snacka med alla än :)
vi gick mest igenom scheman osv..

var helslut efter en hel dag i skolan, så det blev att käka mat på Amigos, var så sugen på de.
mina underbarn följde med så snälla som dom är :)
sen åkte jag hem med min dunkande huvudverk plums ner i sängen direkt.
sen tog jag mig ett otroligt mysigt bad med doftljus, lugn musik och samtal med grim,
kan det bli bättre?! ja kanske men inte mycket :D
grabben kommer ju hit om han får tillräckligt med lön,
ligger ju lite back sådär efter turkiet.
får hoppas på det bästa!

ska krypa ner i sängen till sex and the city om en liten stund, sen blir det sova!
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0