teatime

bliir, för det är ju så jävla typiskt att jag ska börja bli sjuk när sista helgen på sommarlovet närmar sig!
åh blir så trött.
men jag har iallafall tagit det jävligt lungt idag...
började med att jag vaknade och låg i sängen med datorn rätt länge,
sen pluppade jag ner i ett varmt bad en stund :)
sen åkte jag ner till skoghall centrum och mötte coffa och danne,
sen handlade jag och sen hem och kollade på honey.
den filmen är nog den bästa som finns, grimar varje gång i slutet.
när maja kom hem så gick vi ut och gick en timme och 10 min..
mysigt värre i detta icke-regniga vädret!

kollade på the hot chick förut.. tänkte såklart på grim då eftersom
de va filmen vi kollade på när han sov hos oss i bromma.
tror jag gillar grabben faktiskt.. 
men så kan de gå när han är så jävla underbarish :D höhö.

känns iallafall bra att jag gjorde mamma lite glad förut :) hehe puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0