mi casa, su casa! eller nått.

tjobre jag kollar på sex and the city nu såklart.. annars händer inte mycket.
var med maja förut, kollade på skräckfilm och myste. sen kom ludde, danne, kim och coffa och umgåddes med oss..
och eftersom maja läser godnattsagor för barn på dagis om dagarna så var hon tvungen att åka hem tidigt men killarna stannade och gjorde mig sällskap ett tag.
och vi får hoppas på en liten förändring på min blogg snart också för Kim ville designa den :)

och föresten, vad är det jag ser liksom. fått en fin kommentar på mitt senaste inlägg.. jag menar, okej jag får inte många kommentarer på min blogg (nästan inga faktiskt) men jag tycker inte sånt är viktigt.. jag skriver det jag känner för och folk kanske inte tycker att min blogg är intressant nog att kommentera, men det är ju inte mitt fel att de inte gillar de jag skriver? och ni väljer själva att läsa eller inte. så om ni nu ska kommentera, skiv nått roligt ;) höhö.

haha va blire för sms jag får från grim liksom. "det bor en katt här på hotellet som har tappat ett ben" man bara jo men trevligt! hahaha fast det är nog bara jag och maja som tycker att det var roligt, mén vi har ju humorn osv! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0