yay!

blev så himla sugen på att blogga, så jag får väl sätta mig och skriva av mig lite.
men jag vill fortfarande jättegärna designa den lite, men jag har aldrig tid och glömmer bort det,
är det någon som tycker att sånt är kul som skulle vilja? (a)

annars så händer inte så mycket, jag sitter här och väntar på att maja ska komma hem så vi kan ta våran promenad som vi lovade igår. vi var ute igårkväll och fick i en timme och 20 minuter, och vi bestämde oss för att göra det oftare eftersom det var otroligt mysigt med snack med bruden och bra motion! jag tycker ju om dig så himla mycket och vi har massor att prata om när vi ses :)
förövrigt så går mitt nya liv ganska bra faktiskt, har varit nyttig, nej, ej-onyttig de senaste dagarna och jag mår bra :) Jag ska verkligen försöka att satsa på att inte äta godis/snabbmat, så börjar jag iallafall nu efter hur jag har levt i sommar.
jag har också börjat på mina silica-tabletter igen, och ska hålla i dom länge nu, va ett tag sen jag åt dem.

Ludde kom hem från turkiet igår, och skulle hem till mig och ge mig mina cigg men han glömde dom, haha? smartast ever. sen så gick jag och la mig igår och allt var frid och fröjd, tills jag såg massa ljus som blinkade i mitt fönster när jag låg i sängen, sen så började det ringa i nån jävla telefon och jag kom på att det var grabbarna som var ute på natten och busade som vanligt. jag gick upp, bonkade på fönstret och gick och la mig igen, orkade verkligen inte gå upp. sen så fortsatte dom och då klädde jag på mig, och gick ut till dom innan de skulle väcka mamma. Satt och pratade med dom en stund och så, sen fick jag äntligen gå in och lägga mig igen. då pratade jag lite med grim som var vaken innan jag somnade :)

Idag kom ludde förbi med ciggen och nu är livet frid och fröjd, tack grabben :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0