1 december

godmorgon på er!
denna morgon har bara spenderas i sängen.. sett på The boondock saints och madagaskar 2.
imorse tidigt såg jag också första delen av julkalendern.. verkade väl inge bra.
Varför har dom inte tratiditonella mysiga gamla julkalendrar som mysteriet på greveholm?!
I want them back, huh.

mor ska åka och handla så hon lovade mig glass..
glass.. det har jag inte ätit sen jag fick reda på att jag var laktosintolerant... snacka om att jag har saknat det.
så idag blir det laktosfri glass! gött mot halsen som är så besvärlig.
men bättre idag! så skolan ska jag kanske kanske till imorgon! får se
Men idag ska jag friskna till, så bara softa blir! puss

Kommentarer
Postat av: stina

greveholm (L)

2008-12-01 @ 21:40:38
URL: http://stinarosenlundd.blogg.se/
Postat av: svar:stina

eller hur! in my heart

2008-12-01 @ 22:15:37
URL: http://bnaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0