andar i drömmar och i köket

godmorgon efter en lång natt. Vaknade av att jag drömde, helt cp dröm och jag orkar inte skriva den här.
Jag blev iallafall attackerad av en ande, en ond en, och jag gjorde samtidigt ett bloggvideoinlägg så allt var filmat.
sen blev jag aldrig av med den, aja det var äckligt iallafall haha! (har för mycket sånthär på tankarna).

Igårkväll /natt när jag och mamma satt vid köksbordet och drack te så hade vi ett ljus tänt. Vi pratade om andar och allt sånt, för jag var uppskrämd för en grej (din jävla skit) och då började ljuset fladdra till. Då sa mamma 'vi har nån här nu' och det kanske kanske var hennes farfar.. lite tufft :)
men sen så direkt efter det så ringde min telefon (jag skvatt som fan) och så var det dolt nummer, jag svarade och det var tyst. Då började jag nästan grina hahah, det var lite obehagligt. Kul att andar busringer till mig när jag pratar om dom.

ni får vänta tills på lördag för då berättar jag om vad som händer inatt (då vi ska köra 'anden i glaset')

hörs sen pussssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi förlåt inte meningen att du skulle bli så rädd (A) ;9

2008-12-05 @ 16:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0