dålig dag

hej alla kära läsare!
nu när jag nyss kom hem så stod en av mina favoritmaträtter på spisen, mummma var det!
bästa hittills på denna dagen iallafall, har inte alls gillat denna dag.
började med drama.. lagom mysig lektion. fröken läste sagor medans vi var nerbäddade i ljusblåa filtar.
sen kom shk.. inte speciellt rolig.
sen meku! redovisning av vårat arbete.. var lagomt sur tills dess kan jag ju lova!
sen älskade shk-omprovet, puss på det! aja så nu är jag hemma iallafall, och första dagen denna vecka som jag slipper plugga, livet leker! första dagen på denna vecka som jag träffar hanna, livet leker ännu mer! men nu ska jag inte tjata.
vi hörs sen när jag har nått att blogga om puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0