dan före suparedan

klänningen är nu klar, vi tjejer kommer inte fram till något vettigt alls om imorn, med maten och allt.
men outfiten är iallafall klar så jag orkar inte bry mig om maten. jag kan ju inte ens äta knappt, mår ju bara illa.
men eftersom jag ska dricka så måste jag tyvärr tvinga i mig käk, rätt mycket också.
annars får de andra ta hand om en otroligt dragen louise, och det kan ju inte va kul?

imorn drar jag tidigt till pappas lägenhet, den ska städas så jag får lite moneys. Sen kommer maja och hjälper mig, sen de andra brudarna och då ska vi äta osv. göra oss i ordning. Så imorn har jag inte alls tid för bloggning sörrni!

men ni kommer få läsa om Mitt år 2008, och om det kommande året! spännande va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0