fredag - jullov!

Nu är jag äntligen hemma! är så sjukt trött nu så jag tror att jag ska ta och sova en stund tills mamma ska fika med mig som hon lovat. Hon har typ flera hundra samtal hon ska ringa först..
okej, nu kommer det ett typiskt detta-har-jag-gjort-idag-blogginlägg men anyway.
IDAG! så har jag vart i skolan på julavslutning först, sen gick vi och fikade med mentorerna och fick busskort. ganska soft! sen åkte jag och favoritbruttan till stan för att leta nyårskläder osv. vi provade massa men inget duger åt den kvällen, haha. När hon hade hoppat på deje-bussen så träffa jag på lite folk jag tjöte litte med, sen drog jag till bergvik.
där stod jag och surade ganska länge utanför carlings you know.. sen kom bobby och vi drog till ikea för jag va trött som fan. (ikea är soft) han skulle också köpa julklappar.. och jag är glad att jag inte är släkt med honom, så dåliga julklappar han köper.. Och sen är det bra att jag är med när han köper min julklapp. menmen då vet jag iallafall vad jag får, och det är inga hårda paket inte!
sen kom pappa & Seja in till bergvik för att hämta mig och sjutsa till hammarlunden. Jag var sjukt trött på träningen, MEN efter träningen så fick jag en julklapp av tre spelare i laget! hur gulligt är inte det?! så jag blev asglad och hela min kväll är räddad! jag ska såklart inte öppna den innan julafton men jag vet redan vad det är i eftersom jag va tvungen att skaka lite på den (A)

nu ska jag se film, puss!

jag älskar, dig du vet det nästan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0