godnatt på er!

kom nyss ut ur en låång dusch, och har precis smörjt in mig i lotion.
känner mig jättefräsh, hallelullja! va gött det är med lov snart!
Imorn ska jag bara till skolan en liten snabbis, börjar 09:40 och vet inte riktigt hur lång tid avslutningen tar men den tar väl inte hela förmiddagen heller, hoppas jag!
sen ska jag nog vandra lite på stan med b, han ska köpa julklappar osv.

men nu måste jag gå och lägga mig! Ha en bra början på lovet hörrni och det är bara 6 dagar kvar till julafton!! =D

(sitter på mammas dator så jag laddar inte upp någon bild, vet inte hur seg datorn blir då. Hon har nog inga bilder jag vill ha heller, hehe)

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0