Heldag på bergvik med hanna

Hej! shit vilken dag. Nu är jag hemma och är helt slut!
hade två lektioner idag (estet och shk) och sen slutade jag! kl 12 blev det, och då åkte jag och hanna in till bergvik för att shoppa litegranna. Blev mest flumm med bruden men det är ju bättre än bäst! eller vad säger du hannis?
Vi gick till IKEA för att fika, och sen gick vi runt där inne. Hanna provade mina högklackade pumps som jag hade idag, och hahah vad hon verkligen inte kunde gå i dom! kul var det iallafall när jag fick stöda henne med hela mig och den snygga kom förbi, haha! sjukt.
Föresten, när vi satt och fikade på IKEA så satt Jimmy Jansson brevid oss med hans tjej, Sandra Dahlberg och deras son.
Imorgon får jag min julklapp av hanna, men lägger ut bild imorgon på det!
nu ska jag öppna min chokladkalender.. mums!

Kommentarer
Postat av: Hanna

FY FARAO va kul vi har haft det idag! Nu är jag så slut så det är bara att gå och lägga sig. Men vi har ju saker att göra tills imorgon suck men om jag bara tänker på dagens upplevelser och dagens alla killar så ska jag nog bli pigg som en mört! Längtar tills imorgon när jag får julklappen också, spännande. Vad kan det va för ngt tro? :D Älskar dig, Louise. Såhär kul har jag nog inte haft på länge (: <3

2008-12-10 @ 19:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0