Idol-finalen!

förlåt mig bloggen, men jag har inte kunnat blogga idag faktiskt.
Efter skolan skulle jag direkt på träning, men jag hoppade över den eftersom jag hade sån fruktansvärd huvudvärk, migrän. så jag åkte hem, gick direkt och la mig och sov ca 2 timmar. Sen åt jag mat, eftersom min mage skrek av hunger, men jag mådde bara illa så jag ville inte äta egentligen, men behövde.

Sen började idol-finalen!! så då kunde jag ju inte blogga! (:
Men nu är den slut, och vi har sett både Alice och Kevin uppträtt 3 gånger, och jag måste säga att båda två är riktigt duktiga! Men jag och mamma ringde och empati-ringde på alice två gånger..
Finalisten avgörs klockan 22.25 så missa inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0