Jag känner mig annorlunda, how so?

Jag har så mycket att berätta, så mycket att skriva... men när jag sitter här så kommer ingenting. ingenting alls.
Jag tror att jag ska ta en bloggpaus..eller börja en ny blogg? börja om från början.
jag känner mig som en helt ny person, jag vet inte om det är bra eller dåligt. Men annorlunda.

men jag ska bara säga tack till två personer, ni två som betyder mest just nu, kring allt detta.
min mamma, shiet vad skulle jag göra om jag inte hade dig som mamma? jag kan inte förklara hur glad jag är för det.
och Hanna, den som förstår mig och står vid min sida och känner precis som jag känner..

men nu ska jag se jurtjyrkogården med mamma! pusss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Louise, jag kommer ALLTID att stå vid din sidan. Vad som än händer så kan du räkna med mig. Jag älskar dig, hun! <3

2008-12-07 @ 14:12:22
Postat av: Mamma

Älskade raring....du är inte annorlunda, du har bara fått ett nytt perspektiv på livet och allt som finns runt omkring..=)

Jag är glad att jag har dej också....och att jag kan va till nån nytta nån gång...;)

Puss på dottern!

2008-12-07 @ 23:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0