julen, du kommer för tidigt. lugna ner dig!

sitter i skolan nu, återigen har jag tråkigt på mekun. Varför uppfinna en så tråkig kurs?! onödgaste jag vet iallafall måste jag påpeka. Men det ljusa med lektionen, jag har min älskling bredvid mig som jag har saknat mycket mycket under min sjuka! love you biatch. (hanna förövrigt hehehe)
När jag slutar så blir det fika med brudarna, eftersom alla åker bort osv. plus att jag älskar dom så vi måste fika heheh! 
sen ska jag kanske köpa julklappar om jag hittar, vet verkligen inte vad jag ska köpa till folk, vet bara till en, jimmi! haha.
varför ska julen komma så tidigt i år? jag hinner inte

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är sååå snäll....både vitaminbomber och baciller till mor!!

Jag vet vad jag vill ha i julklapp!!

En vacker hankatt så att Sigge kan bli helt din!! ;)Gör lite reklam för de två vi har kvar till salu!!...fniss

2008-12-03 @ 15:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0