julmys ikväll!

om ca en timme, alltså vid 21.30, så är den lilla lägenheten på trätälja som också jag bor i, full i julstämning!
då står nämligen glöggen på spisen, julskinks - och köttbull/rödbetssalladsmackorna är redo att ätas och julgodiset står framme och läskas!
exakt den tiden kommer också kära mor hem, detta ska hon bli överraskad med efter sin dag på jobbet.
det kirrar jag och min bror sörrni! gulligt va?!

Och vill ni veta min jul-vecka?
måndag (idag) = julmys hemma med mor&bror
Tisdag  = barnbarnen ska hem till mormor och mysa där, (få julklappar!!!)
Onsdag (julafton) = självaste dagen! då kommer mormor på fm. och fikar osv. Sen tillbringar vi dagen hos min farmor, med hela pappas sidas släkt plus min mamma, som åren innan, sjukt mysigt!!
Torsdag (juldagen) = julmys med min självaste honeyboll maja!
Fredag (annandag jul) = till morfar som alla de andra jular som jag vart med om. (tyvärr så kanske det inte blir just den dagen, inte bestämmt än:( )

Veckan kommer det bli fullt upp, som det är på jul. Därför blir det heller inte världens bästa uppdatering på bloggen, men liksom vem läser min blogg på julafton ju? men bloggar såklart varje dag endå! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0