Louise rekomenderar!

Denna vecka rekomenderar jag traditioner.
Nånting som man alltid gör, typ varje år.
Som att fira julafton på ett speciellt ställe eller på ett speciellt sätt.
Eller som att jag alltid är hos morfar på annandagen.
Men visst är det mysigt? att man har någonting bestämt som man gör varje år innom tex familjen.
visst är det bra med variationer, men nu snackar vi ju några få dagar om året.
Då man alltid gör samma saker typ. Det är ju jättemysigt!
Men det behöver ju inte va innom familjen, en kompiskrets kan ju ha traditioner också! som att supa på valborg,
eller fika en viss veckodag, bara småsaker!
När jag blir stor och skaffar familj så ska jag ha massa roliga traditioner som vi gör.
Man kan ju hitta på egna, vad som helst. mer traditioner åt folket!

puss på er, nu ska jag till min tradition, grandpah!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0