Louise rekomenderar

är en ny grej jag ska starta, vet inte vilken dag, lördagar kanske? då kommer denna rekomendation en dag tidigare!
Idag rekomenderar Jag en sak som jag gjorde idag, nämligen gå runt med hanna åsen oredsson.
Nu kommer anledningen: hon snubblar hela tiden. och det är grymt kul!
i trappor, på torget, på gatan, överallt! och man skrattar lika mycket varje gång. haha!
Så det rekomenderar jag starkt!

eller ioförsej så rekomenderar jag hanna i alla lägen, för hon är bäst helt enkelt. Ni som inte har fattat det är ju fan dumma i huvet för jag har inte träffat en brutta som henne alltså! :D pusspårej snygging

hahah, jag älskar dig honey, <3333

Kommentarer
Postat av: Din Hannis

Haha, så sant så sant. Och nu har jag iaf en pangbrud att snubbla runt överallt med <3 Om det inte vart för dig så hade jag nog luggit i min säng och funderat väldigt mycket på om jag ska hoppa av skolan. Men nu är den saken det sista jag skulle vilja göra, tack för att du finns louise! Jag älskar dig <3

2008-12-20 @ 14:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0