mellandagsreas shopping på g såklart!

jag är uppe! trött så innihelvete men jag är uppe!
efter 6 timmar sömn.. vore att ligga kvar i sängen bara en liiiten stund till!
men icke,jag sitter inne i mitt rum på min vakt, jag ska nämligen tigga snålsjuts av pappa som kommer sen (vet inte när så måste vara redo)
jag måste ha tid att göra mig i ordning osv, och han kanske kommer runt 12. shit! får hoppas på senare.
jag ska iallafall in till stan, och det är starten på mellandagsrean ju! 
och för att jag ens ska orka komma iväg så vill jag åka bil.
Om jag skulle veta att jag skulle ta bussen skulle jag aldrig kommit iväg ens. menmen!
pappa&bror har biljardtävling vid ett tiden så jag ska med och kolla på den innan jag traskar runt på stan.
men jag måste ta och göra mig i ordning nu, tänk om pappa kommer SNART?!


lycka till grabbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0