min almenacka is my life

jag och min onda mun ska snart ta en dusch och sen hopp i säng, för jag är sjukt jävla trött! (kanske för att jag inte har sovit så mycket de senaste nätterna..)
Innan det tänkte jag bara ta och berätta een sista sak.
som jag typ märkte nyss..
att jag är helt jävla handikappad utan min almenacka. jag kan inte leva utan den, helt seriös är jag nu.
typ som tillexempel nyss när jag satt och pratade med en kompis, så sa han 'vad ska du göra i jul då?'
Jag tänkte till lite, kollade i almenackan (se kollade i almenackan) och sen svarade.
sån jävla o-koll har jag utan den att jag inte vet vad jag ska göra i jul, det är sjukt.
och alla ni som tycker det är 'nördigt' med almenacka/kalender, så okej, jag är en nörd. en supernörd isåfall. men då matchar ju jag med mina glasögon isåfall!

godnatt på er!

(nu kom också frågan 'vad ska du göra mer i jul då?'
gissa vad jag gjorde?!


Jag älskar min (mina!) almenacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0