Min årsredovisning

år 2008.. visst har det varit ett bra år, riktigt nöjd med det. har väl hänt en del också:
Jag :
började träna p 97-98
coachade deras första cup
började röka för andra gången
började med min havregrynsgrötsdiet
köpte mitt första träningskort
gick ner till 50 kilo
körde en bil för första gången
började mitt andra jobb
började blogga på blogg.se
var i gbg på klassresa
gick på balen med lucas
gjorde (för andra gången) slut med en kille på skolavslutningen
började mitt andra jobb =Arvikafestivalen
var på min första 'riktiga' konsert (arvikafestivalen)
träffade Kjell 'brolle' wallmark! <3
åkte till mikaela i sthlm
var nästan med om en våldtäckt
träffade den jag trodde var 'den rätte'
var på fryksdalsdansen
började min nästa 'snällare' diet
började gymnasiet > medieprogrammet
slutade röka för andra gången
piercade mig (toungeweb)
hade /_\
var på min första musikal
tågluffade för första gången
fick min första riktiga panikångestattack
var med om det mest andliga upplevelsen hittils
fick glasögon
har blivit nickelallergisk

bra och dåliga saker, visst?
det har såklart hänt massa mer saker, men som kanske inte passar i bloggen.
jag har också ändrats mycket, fått tillväxt i min kompisskara, haft många flörtar och gjort saker jag kanske ångrar lite efteråt. men år 08 vill ja inte ändra på även om jag hade kunnat.
Året som kommer dåra? 2009, jag har en grym känsla av att det kommer bli ett superår!
vad händer då som jag vet hittils?
Sigge sork blir helt min
vi har anmält p 97-98 till ett antal cuper
jag fyller 17 år (fyller iof år varje år)
min blogg fyller ett år!
många av mina kompisar fyller 18!
jag ska till branäs med brudsen
det är väl ungefär det, har också lite saker som jag vill att det händer 09:
såklart att min och hannas 'lilla' resa ska bli av
hinna åka till sthlm
bli nyttig på heltid
ha tid och ork till träning på riktigt
att min blogg växer och att läsarantalet höjs rejält
få mer positiv inställning till allt
att min kräsenhet försvinner (eller bli 'mildare')
verkligen sluta bita på naglarna när nagelförlägningen växt bort
gå upp i vikt
(hör ni eller? inte ofta en tjej säger sånt! syftar såklart på mer muskler, väger endå rätt lite så det gör inget om vågen visar lite mer)
sluta dricka så mycket
sluta röka nästa helt

sen låter jag året bli som det blir, men hörrni det räcker så! blev grymt mycket där! ni väljer själva om ni vill ta del av mina år, hoppas 2009 blir grymt bra !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem va den som du "trodde" va den rätte?

2008-12-31 @ 19:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0