min bror är ett freak, och nu ser han ut som ett

goddag!
Idag missar jag min kompis majas lucia-grej.. synd faktiskt! jag får höra henne sjunga någon annan dag.

Igår hade vi också en liten accident back home, min bror svimmade av mitt på vardagsrummsgolvet och slog upp hela ögonbrynet. han hade blod i hela ansiktet och skrämde livet ur min mamma. Sen fick han åka in och sy 15 styng och nu ser han ut som ett freak, haha! nejdå jag ska inte va elak, lite synd om grabben endå eftersom han ser ut som han gör, hahah!

Idag händer ingenting typ.. eller jag ska plugga, leta stipendie och festa litegrann ikväll.
men nu ska jag åka till pappa, och lämna av den första julklappen iår jag har köpt/gjort på posten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0