Min bussresa igår = ajj ont

berättade jag vad som hände igår? 
När jag och Hanna skulle ta bussen från skolan till stan, så stod det så otroligt många folk vid bussen som ville in och vi stod typ först och då blir det tränga. så kommer bussen och öppnar bara en dörr, så en och en bara kommer in. De tre som stod före oss kom in och sen Hanna, sen så när jag var på väg in så sa han 'nu stänger jag!' och då var jag mellan. Där satt jag fast, mellan två bussdörrar, som för övrigt är väldigt starka och hårda. (ja det gjorde fett ont!) och om jag får blåmärken så ska vi säga till sa mamma haha, go for it girl! sen när han öppnade igen så kom jag loss och världens tryck kom bakifrån så jag bara ramlade in i bussen och hade ont hela dagen! Kul va?! '

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0