morgondagen är planerad

vad gör man dagen innan nyårsafton när man har fixat allting (nästan) för morgondagen...?
jo man softar! trycker i sig chips och gör sig en fruktsallad och kryper upp i sängen och kollar på film.
jag har egentligen ingen lust att stressa mer inför nyår, men jag ska bara ta det lugnt ikväll och släppa alla uppgifter tills imorgon.
vill ni veta hur morgondagen ser ut för mig? för jag hinner nog inte skriva det imorn inna jag åker till pappa.
Jag åker dit och städar hela lägenheten
går ner och handlar med maja (obs ica stänger 4!!)
duschar och bus-ar
vi gör oss i ordning, kläderna, sminket och håret
de andra kommer, vi börjar matlagningen
äter och allmänt myser, tar några svaga drinkar
plockar undan allt i köket (tänker inte ta det dagen efter, aldrig haha)
gör oss i ordning tills vi är finito sen fotografering!
förfest hos ******
torget vid 12-slaget (letar ni efter mig, titta i fontänen!)
efterfest hos random person, haha
hem till ön med b
vaknar upp och bloggar! bilder kommer imorgon eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0