myskväll innan morgondagen

det känns som att hela jag är full i små röda prickar?! ?!!?!?
och det kliar väldigt i nacken, jag kanske har en där också?
jag hittade två nya ganska nära örat, och nästan på kinden (!) det slutar väl att jag har på näsan snart........

anyway så har jag nyss kollat film med mamma, 'alla hans ex' hette den och var ganska bra faktiskt.
tryckte också chips så jag mår illa nu, så funderar starkt på att lägga mig i sängen och se en till film.
eller satc, alltid mysigt att bli trött till!

imorn blir det planering av självaste nyårsafton, så har fullt upp då antar jag.
jag ska:

  • planera middagen med maja
  • måtta och sy kjolen så den passar (har tydligen inte ätit tillräckligt med julmat)
  • bus-a mig
  • fixa fram nagellacket jag ska ha
  • fixa axelremsväskan
  • fixa sovplats i stan, i guess

men jag lämnar det till morgondagen, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0