myskväll med mumms

blir hemma idag, kände att jag inte orkar fara runt hela stan ikväll.
så detta blir vad jag syslar med + film med mamma:

en cappuccino, mina chips (doritos, inga feta potatisskivor här inte, yek!) och guacamole (som blev väldigt blek på bild, grön egentligen haha!)

jag har också några mysiga januari-datum som det händer saker på! 
1 januari:
ehhm.. mår dåligt? Början på det nya året!
7 januari: skolan börjar (få träffa hanna, det bästa)
9 januari: sigge ska äntligen kastreras! (blir 100%min kissekatt!)
12 januari: hemlig deadline för mig och hanna! får veta mer senare.
18 januari: säfflecupen med pojkarna, kulkul!
22 januari: min eviga nerräkning till min födelsedag 50 dagar!

nu ska jag hugga in.. mumms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0