rolig kväll med svt1

haha internskämt ovan, men godmorgon sköna läsare, idag mår jag prima!
nej asså inte så bakis men väldigt trött.
Inte konstigt eftersom jag kom hem grymt sent inatt.. eller imorse. Men det tog mig ca en halvtimme att gå från vidön hem, så inte så konsigt.
Anyway så hade jag mycket roligare än vad jag trodde att jagskulle få! Därför blev det också mycket senare än vad jag planerade.
Och att vakna upp idag med tusen sugmärken på halsen ger mig ju en tankeställare, hahah nejdå! tack b.
Jag var nog den som hade mest koll på läget igår iallafall, typ. men grymt kul som sagt.

och idag blir det bara plugg, ska hem till mamma senare också igen.
nu ska jag ta en kopp te och krypa upp i soffan, hörs sen! :)

Kommentarer
Postat av: B

hahaha! sryy. tanken slog mig nu efter ett viss samtal på msn att detta var ju dumt! Nyktert tillstånd gör mig också orolig, att ja kan va för vild för för folks bästa :)

2008-12-16 @ 00:56:39
Postat av: sv: B

hahah jaa;) men du får ditt straff, i promise!

ofta du nykter, du hade ju druckit hur mycket glögg som helst ju.. inte! jävla nykterist. ;);)

2008-12-16 @ 13:08:16
URL: http://bnaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0