seg morgon

klockan 9 ringde väckarklockan och jag somnade om.
klockan tio över 9 kom mamma in och väckte mig och jag somnade om.
klockan 10 kom hon in igen och väckte mig och jag somnade om.
klockan 15 över 11 sitter jag här och är vaken, dock väldigt trött och ser ut som jag-vet-inte-vad i håret.

antingen ska jag till stan vid 1 eller vid halv 4, så det blir lite svårt att veta när jag ska va redo att gå till bussen.
men det visar sig snart! jag ska iallafall till stan och antingen träffa hanna vid ett, sen träffa linnea vid halv 4.
men om hanna inte kommer till stan så väntar jag och åker vid halv 4. förstår ni? haha.

men nu måste jag hurry lite, hörs sen då jag har en bra nyhet! (för mig, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0