sista sjuk-dagen har jag bestämt, nu ska jag fan bli frisk!

efter några veckors letande så har jag äntligen hittat den!
nu vet jag bara inte vad jag ska göra med den...

he
j alla! dåligt uppdatering idag, men sitter knappt vid datorn alls.
idag vaknade jag jättesent, alltså jag sov länge.
gick upp och såg hur det snöade så, så jag tog mig en promenad ute i snön. när jag kom in, 50 minuter senare, så var jag genomblöt. Tog en kopp te och blev varm igen. Sen har jag bara kollat på tv osv, gjorde en vitaminbomb till mig och mamma (som jag också lyckats smitta ner, sorry) så vi ska bli friska!
pappa hämtar mig snart, så ska vi ner och jag ska hämta ut en sak på posten och handla lite.
Det jag ska hämta ut får ni höra senare! Ikväll ska jag nog också gå på träningen faktiskt, känner mig bättre och jag måste komma ut lite. Dessutom kanske emil vill ha lite hjälp eftersom han är ensam idag utan mig.
Men vi hörs senare ha en fortsatt bra dag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du är frisk ;9 <3<3

2008-12-02 @ 23:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0