första julklapparna köpta!

alltså, idag är det 9 dagar kvar till julafton.. jag kom nyss hem från stan där jag har gått och julklappshoppat i flera timmar.. jag köpte två julklappar! helt jävla sjukt hur dåligt det gick. Och sen en till sak. Min familj har inte börjat planerat julafton än.. vi vet inte ens vart vi ska va! Men det blir säkert hos farmor som alla andra år.
Jag vet inte om jag vill ha en tradition julafton med både mamma&pappa, tjocka släckten, en julgran, massa julklappar och hur mycket godis som helst.
Eller om jag vill ha det som vi brukar ha det på julafton, med släkten på pappas sida, ingen gran utan en banan med ljusmashaller på, och lite julklappar.
Vi får väl se vad Julafton 2008 bjuder på.. hoppas den blir riktigt najs iallafall!


här är våran julgran 2007. fin va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0