min julafton i bilder får ni

godmorgon på er!
berättar kvällen i bilder och lite text, varsågoda!
måste fila ner naglarna lite innan jag kan blogga ordentligt, haha!
fick nämligen nagelförlöngning i julklapp i år! (precis som jag önska mig)
bästa julklappen efter pengarna såklart!


Det börjades med poker...

Och det va ju inte min grej så jag gjorde det jag tyckte var roligare.. fotade

Kalle anka kl 3, såklart! alla var bänkade

och min far var så söt så! undra vart jag har fått min söthet ifrån? 8-) haha!

sen blev det äntligen maten men det var inge speciellt.. julmat var inte min grej iår.

kusin & faster

kusin 2 & halvkusin

mor, jag, kim, eva

poker! igen.. lång väntan på julklapparna. Jag hamnade då på övervåningen telefonpratandes.



sen var det äntligen julklappsutdelning! pappa försvann men tomten kom!

mitt paket slog det minsta för kvällen! tack pappa. det rymdes en 500-lapp iallafall!

avslutar med peter i köket med sin nya leksak.. som en liten barnunge

Kul Jul hade jag iallafall! hade ni?

(mer om julklapparna och lite så senare, ciao!)

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

hoppas du har haft en bra jul :)



kramar <3

2008-12-25 @ 14:03:55
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0