håller jag på att växa upp kanske?

jag somnad på soffan, fyfan va gött det var!
sen kollade jag del 1 av Selma med mamma, var väl inget bra sådär men gött att halvsova till :)
Jag har också nyss öppnat mitt första sparkonto! känns bra, och har nyss satt in min första tusenlapp.
är jag på gång att bli en ekonom? eller heter det så tro... nej men jag ska börja spara, på riktigt.
Inte bara i ett kuvärt hemma i lådan, utan på banken med ränta och sånt som jag fattar noll av.
börjar jag bli vuxen nu eller? det är ju nästan omöjligt för mig haha! blir jag nog aldrig riktigt tror jag inte.

iallafall.. på tal om något annat, vill ni se vad jag fick hem mig från stan?

nyårskjolen, nyårstrosor och en got2b hårspray blev det.
vad tycker ni om mitt täcköverdrag då föresten? haha sexy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0