<33

Det har varit grymt härligt väder här på sistone, och det är otroligt skönt! De senaste dagarna blev det ju chill ute på sjön med pappa o co, mysigt! sen så var jag med linnéa för några dagar sen, kollade på moulin rouge, otroligt bra film, rekomenteras! vi skulle ha varit idag också egenligen men hon skulle till sin farmors grav och va barnvakt osv.
Igår städade jag mitt rum, och det blev mer städat än vad de nånsin har vart känns det som. Jag ska verkligen försöka ha det städat nu ett tag, för jag brukar alltid få det stökigt igen med grejjer överallt och så. Sen när david kom hem så åkte jag till honom och chillade. gött att du är hemma! fast idag är han på liseberg och softar med grabbarna i värmen, skulle vara lite kul att vara där faktiskt. det blir nog med brudarna lite längre fram:)

idag vaknade jag värsta tidigt, typ halv 9 av att david skickade sms att det var fulla bussen i brudar-.- härlig grej att bli väckt av! hahaha. Jag ska snart börja göra mig i ordning och så för att dra till ternström senare. ska leka med den grabben idag, längesän! funnyfunny..

pusspåsommar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0